“ози сайт използва бисквитки (cookies). јко желаете можете да научите повече тук. –азбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

Ѕългарите в€рват повече на телевизи€та, отколкото на »нтернет

—ветовната мрежа е трети€т най-вли€телен канал за получаване на информаци€ и формиране на мнение след препоръките от при€тели и телевизи€та.

29 октомври 2009
5469 прочитани€
12 одобрени€
0 неодобрени€
“ова показва проучване за поведението на »нтернет потребителите в Ѕългари€, обобщено през изминалата седмица от Synovate и направено по поръчка на e-Academy, организатор на проведената наскоро у нас конференци€ Webit.
≈дин от показателите, по които въпросното изследване на e-Academy оцен€ва регионалните пазари на ёгоизточна ≈вропа е доверието. —поред резултатите, 75%, или три четвърти от населнието на Ѕългари€, се довер€ва на препоръка от при€тел при избор на продукт или услуга, 40% от хората в€рват на чутото и вид€ното по телевизи€та и на телевизионната реклама. “рети€т най-вли€телен и достоверен канал за получаване на информаци€ е »нтернет (вж. диаграмата).
29% от българите в€рват на вид€ното и прочетено в корпоративни сайтове, мнени€ на други потребители, спонсорирани линкове в търсачки, имейл и банер реклама.

≈тикети

»зточник: Synovate Ѕългари€

„ѕотребителите вече очакват да получават информаци€, където, когато и както поискат", коментира ѕламен –усев - председател на e-Academy. „—видетели сме на еднa особено важна пром€на - пром€ната във формата на доверието. ’ората вече в€рват повече на мнение на непознати в »нтернет, отколкото на послани€та, които отправ€т марките към т€х". ≈кспертът също така см€та, че „...традиционни€т маркетинг н€ма да спре да съществува, но потребителите получават все по-гол€м набор от инструменти, за да игнорират послани€та му. Ќужни са е-обучени специалисти, които могат и зна€т как да работ€т в новата комуникационна среда на ћрежата".

¬сички данни от проучването, както и коментари към т€х от страна на анализаторите и консултантите на e-Academy ще можете да намерите в кра€ на седмицата на сайта на електронното издание eTimes, откъдето ни изпратиха насто€щата информаци€.


12 одобрени€
0 неодобрени€
ќще от рубрика "ѕазар и анализи"
 ќћ≈Ќ“ј–» ќ“  
“р€бва да сте регистриран потребител, за да коментирате стати€та
"Ѕългарите в€рват повече на телевизи€та, отколкото на »нтернет"



    

абонамент за бюлетина