Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

Xerox разработи виртуален help desk за печатните си устройства

Новаторската услуга на Xerox е базирана на прототипен софтуер, който предлага виртуална помощ посредством “3D диагностика” и мигновена поддръжка в реално време - директно от принтера

06 април 2011
9530 прочитания
4 одобрения
0 неодобрения

Оптимизирането на работното място по начин, който позволява на офис потребителите да се съсредоточат в основния си бизнес, е базисно за нововъведенията, които се раждат в лабораториите на Xerox напоследък, а именно такава е и целта на прототипния софтуер за обслужване на клиенти, представен от компанията тази седмица.

Според официалната информация, въпросното софтуерно решение за поддръжка в реално време използва уеб-базирано 3D виртуално изобразяване и предоставя на клиентите мигновен достъп до поддръжка в реално време за техните принтери и мултифункционални устройства.


Xerox virtual help desk demo

Работата с тази "виртуална help desk система" е сравнително проста: С натискане на бутона „Help" върху екрана на всяка мрежова мултифункционална система, клиентите могат да осъществят обаждане до сервизен отдел. В момента на приемане на обаждането, системата зарежда 3D модел на принтера, като същевременно събира и показва данни за състоянието на машината. Програмата зарежда същия 3D модел и върху екрана на устройството на клиента, така че клиентът гледа изображението докато говори със сервизния специалист – както можете да се уверите и от видеото по-долу, получава се мултимедиен разговор в реално време.



Виртуалният help desk е изследователски проект от дългосрочната програма на Xerox за разработване и внедряване на най-актуалните технологии за обслужване на клиенти и за момента не е наличен на пазара. Но това положение едва ли ще продължи още дълго. 

4 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Първа помощ"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Xerox разработи виртуален help desk за печатните си устройства"



    

абонамент за бюлетина