- ICT Media: IDG.bg, PC World, Computerworld, CIO, CFO, Networkworld, Кариерна зона, Събития
- Бизнес: Капитал, Кариери, Регал, Градът.bg, Одит
- Новини: Дневник, Европа
- Развлечение: Бакхус
- In English: Bulgarian ICT Watch
Производителят на IT продукти с лайфстайл дизайн Prestigio вече предлага „уникални за българския пазар гаранционни условия" за своите смартфони, таблет, Е-книги, GPS навигатори и DVR устройства, съобщиха официално от компанията.
Всъщност компанията е въвела гаранционно обслужване от типа Collect&Return за България, което е в сила от 1 декември. Според официалната информация, схемата е разработена за максимално улеснение и удовлетворение на крайния потребител. „Ако установите щета на устройството, която се покрива от гаранционните условия, звъннете на един от двата посочени в гаранцията телефони: 02 9631284 или 02 9889170. Докато почивате, куриер ще вземе устройството от адреса ви. Ще го отремонтираме само за 48 часа (в работни дни) след като го получим в нашия сервиз. И ще ви бъде доставено отново на адрес, готово за работа", обещават от компанията.
Както споменахме, новото гаранционното обслужване е валидно за таблети, GPS навигаторуи, DVR устройства, електронни четци както и за най-новите членове от голямото Prestigio семейство – DUO смартфоните.