Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

$20 милиарда е заработила гейм индустрията през 2012-а

Приходите от продажба на компютърни видео игри са с 8% повече в сравнение с предходната година, а геймърите са вече милиард и стават все повече.

29 март 2013
8957 прочитания
5 одобрения
3 неодобрения

Въпреки намаляващите продажби на традиционни настолни компютри и растящата популярност на мобилни и социални игри, глобалният пазар на компютърни видео игри демонстрира стабилен ръст и не показва никакви признаци на забавяне, съобщава онлайн ресурсът TechSpot.

Според цитираните от изданието данни на аналитичната агенция DFC Intelligence, през 2012 г. в света са продадени компютърни игри на обща стойност от около $20 млрд, което е с 8% повече в сравнение с предходната година. Според статистиката, в света има около 1 милиард човека, които обичат да се забавляват с гейминг, а броят им расте непрекъснато.

computer games

Както може да се очаква, най-големият и най-динамичен пазар на компютърни игри е Китай. Принос за това имат фактори като благоприятната за страната икономическа ситуация и недостатъчната достъпност на гейм конзоли, според аналитиците. В резултат на това, от всички $20 млрд. приходи от продажби на игри през миналата година, на Китайския пазар се дължат $6,8 млрд. – с 9% повече, отколкото през 2011-а.

computer games

По данните на организацията PC Gaming Alliance (PCGA) пък, от 2008 г. досега пазарът на компютърни игри се е увеличил с 90%. Освен това в PCGA не очакват растящата популярност на смартфони и таблети да нанесе някакви вреди на бранша. Дори напротив – разработчиците ще се сдобият с нови опции за печалба, тъй като ще имат възможността да създават крос-платформени проекти. А както показва практиката, такива могат да правят не само големите студия, но също и по-малките компании, разполагащи с относително скромни бюджети. 

5 одобрения
3 неодобрения
Още от рубрика "Пазар и анализи"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"$20 милиарда е заработила гейм индустрията през 2012-а"



    

абонамент за бюлетина