- ICT Media: IDG.bg, PC World, Computerworld, CIO, CFO, Networkworld, Кариерна зона, Събития
- Бизнес: Капитал, Кариери, Регал, Градът.bg, Одит
- Новини: Дневник, Европа
- Развлечение: Бакхус
- In English: Bulgarian ICT Watch
Hewlett-Packard обяви нови гаранционни условия, които според компанията въвеждат "първото в индустрията предложение, предоставящо на мрежовите потребители денонощна поддръжка за три години без допълнителни разходи".
Новите условия на доживотната гаранция HP Lifetime Warranty 2.0 надграждат съществуващата стандартна гаранция на компанията, като добавят поддръжка по телефон 24/7 за продукти HP FlexCampus, HP FlexBranch и продукти за малкия и среден бизнес в рамките на до три години, а според официалната информация всичко това е включено в продажната цена на посочените продукти.
HP Lifetime Warranty 2.0 също включва подмяна в рамките на следващия работен ден на хардуера включително вентилатори и захранвания, както и техническа поддръжка и безплатни софтуерни актуализации през целия период на употреба на продукта.
В допълнение на Lifetime Warranty 2.0, HP предлага и обширно портфолио от допълнителни услуги за потребителите, включващи превантивната мярка HP Proactive Care , както и HP design, validate and deploy services – услуги по разработка, валидиране и имплементиране, които предоставят на потребителите достъп до мрежови експерти, с помощта на които да определят правилното решение и бързо да го внедрят .
От компанията подчертават, че HP Lifetime Warranty 2.0 се предлага в цял свят без допълнително заплащане за продукти HP FlexCampus, HP FlexBranch и малки бизнес продукти. Денонощна поддръжка в рамките на до три години е включена в продажната цена на посочените продукти.