- ICT Media: IDG.bg, PC World, Computerworld, CIO, CFO, Networkworld, Кариерна зона, Събития
- Бизнес: Капитал, Кариери, Регал, Градът.bg, Одит
- Новини: Дневник, Европа
- Развлечение: Бакхус
- In English: Bulgarian ICT Watch
За много хора животът в социалните мрежи е едва ли не по-истински от този извън тях. И нищо чудно, при положение, че Facebook знае за нас повече от най-близките ни хора и че нерядко прекарваме във въпросните мрежи повече време отколкото със същите тези хора. Затова и не е изненадващо, че в много случаи самочувствието ни се определя именно от успеха или неуспеха на общуването ни в социалните мрежи вместо извън тях. Така понякога един лайк, може да ни прати на седмото небе и обратно, някой критичен коментар, може да ни свали с трясък от там.
На фона на всичко това идеята да имаме някакъв образ на нашето “социално его”, който да ни помага да разберем как то расте или се смалява изглежда съвсем логична. И точно таква е хрумнала на Ню-йоркската рекламна агенция RXM Creative, която предлага начин за визуализация на популярността ни в социалните мрежи.
Прочетете още: Развод и в социалната мрежа: тества се във Facebook
Въпросният начин всъщност идва под формата на джаджата The Social Ego, която изглежда като фантастично същество с кръгла глава и леко тъжен поглед. Според замисъла тя е интегрирана с всички данни на своя собственик в социалните мрежи и в зависимост от тях може да се надува (например с всеки получен лайк) или да се свива, когато никой не обръща внимание на потребителя. Друго си е като можеш да го видиш със собствените си очи, нали?
Както отбелязват създателите на устройството на неговия официален сайт, ако за играчката има достатъчно голямо търсене, много е вероятно с времето тя да излезе и по магазините. Ако проявявате интерес към нея и смятате да си я купите, когато това стане, можете да оставите своя електронен адрес, за да получите своевременно уведомление. Към момента на публикуване на настоящия материал такъв интерес бяха заявили 187 човека.
jlgg5.10