Статии
Неделя, 18 март 2012, 16:01

Diablo III - отговори на най-горещите въпроси преди премиерата на играта


 На 15-ти март Blizzard сложиха край на мъките на милионите фенове на Diablo франчайза и най-накрая обявиха точната премиерна дата за Diablo III - 15-ти май 2012-та година. Два месеца преди излизането на играта, все още висят въпроси, чийто отговори ще се опитаме да ви дадем в следващите редове...

Колко синематика (и с каква продължителност) ще видим в Diablo III?

Вероятно 5. Интро и по един синематик за края на всеки от четирите акта. Има шанс, да видим и 6-ти синематик, който да играе ролята на аутро. Що се отнася до общата им продължителност... На BlizzCon 2011, на един от CG панелите се говореше за 27 минути, което обаче, ни се струва прекалено много за пререндвани синематици (в StarCraft II: Wings of Liberty например, бяха около 15 минути). Вероятно в тази цифра се включват и петте кът-сцени правени с енджина на играта, които ще са прелюдиите на всеки от петте класа.

 


Истински пари в Auction House... Ще можем ли да превърнем това в професия?

От момента, в който Blizzard направиха анонса на заложната къща и сегашната концепция, настъпиха промени, които вероятно объркват голяма част от феновете. Първо, използвайки кредитна карта или всяка такава валидна за електронни разплащания вие ще можете да напълните вашият Battle.net портфейл, превръщайки реални пари в Blizzard долари. С тези Blizzard долари ще можете да купувате и продавате предмети в заложната къща на Diablo III (принципа е идентичен с този в World of Warcraft). За всеки пуснат за продажба предмет ще има минимална такса за престой на предмета (тази сума отива в Blizzard) и минимална такса при успешна покупко-продажба (такса транзакция, която отива в съответната институция, PayPal, за пример). Ключовото е, че независимо колко Blizzard долари спечелите, вие няма да можете да ги трансферирате в реални пари и да ги върнете в картата си. Акумулираните суми, ще можете единствено да използвате за Blizzard стоки - да купите дигитални копия на игрите им, виртуални предмети, талисмани и т.н. С други думи - не, няма да можете да превърнете търговията в заложната къща в професия.

 


С каква продължителност ще е соло кампанията?

От BlizzCon 2010 и няколко интервюта след това знаем, че продължителността на кампанията ще е колкото тази на Diablo II. В момента това не е случая. Diablo III ще е по-голям, но колко точно, в момента единствено можем да гадаем. Разбира се, тук основният определящ фактор е стила на игра - дали ще преминете набързо през кампанията или ще изпълнявате всяка странична задача, разкривайки всяко кътче на картата. В първия случай, The Elder Scrolls V: Skyrim е 20-тина часа, но във втория е над 300 часа. Друг определящ фактор е трудността. На Normal, с бързи темпове Diablo III вероятно ще може да бъде минат за 12-15 часа и поне двойно повече, ако отделяте внимание на всички куестове и детайли. На Nightmare (втората трудност) обаче, темпото на игра ще е съвсем различно, а на Inferno (четвъртата трудност) всичко ще е толкова трудно и тактически усложнено, че вероятно и 100 часа няма да ви стигнат за превъртане. 

 


Diablo III излиза без PvP арени, но кога ще ги получим?

Вярно е, че за разлика от другите им игри, по отношение на PvP арените Blizzard многократно заявиха, че акцента няма да пада върху абсолютното балансиране и превръщането им в електронен спорт. Това беше и си остава страхотна идея, тъй като ударението ще падне основно върху зрелищата и чистото забавление в битките между играчи. Тогава защо PvP арените ще се забавят? Защото вярваме, че в тази сфера Blizzard все още не са разкрили всичките си карти. А кога ще ги получим? Това ще стане чрез безплатен пач (все пак, стандартното издание на Diablo III струва 60 долара/евро), който ще се появи от 3 до 5 месеца след премиерата на играта.

Защо в Diablo III има четвърта трудност (Inferno) и колко по-трудна ще е от Hell?

След Normal, Nightmare и Hell, в Diablo III ще видим и нова, четвърта трудност - Inferno. Факт е, че Hell в Diablo II беше трудно и се умираше много, но Inferno ще е съвсем различна история, където дори най-слабите противници са поне едно ниво над максималното (60-то) на героя. Inferno има смисъл най-вече за кооперативните игри с партита от 4 играча, където координацията, познаването уменията на героя и тактиката са от решаващо значение. Сам човек също ще може да прогресира, ще е изключително трудно, но всяка стъпка напред ще дава страхотно усещане на удовлетворение. Не на последно място, именно на Inferno ще се падат най-страхотните награди и именно на това място, ще бъдат отключени високите нива на руните, скъпоценните камъни и рецептите.    



15-ти май е премиерната дата и за България?

Да. В понеделник (14-ти май) срещу вторник (15-ти), в 12 часа полунощ българско време, ако сте поръчали дигиталното копие на Diablo III, ще можете моментално да играете. По всяка вероятност тогава официалните дистрибутори ще направят и специални Launch партитата, където направилите предварителна поръчка ще могат да получат своите физически копия на Diablo III.  



(SPOILER ALERT!) ВНИМАНИЕ, на следващата страница ще намерите отговори съдържащи информация за съществена част от сюжета на Diablo III. Ако не искате да провалите преживяването си от играта и да оставите изненадите неразкрити, то спрете да четете СЕГА! 


Колко и кои ще са босовете?

Трудно е да бъдат категоризирани босовете в Diablo III без официална информация и преди самата игра да се е появила, но можем да направим своеобразна йерархия. Знаем със сигурност с кои босове ще приключват Акт 1 (The Butcher), Акт 2 (Belial), Акт 3 (Azmodan) и Акт 4 (Diablo). Оттам нататък знаем, че ще има още 12 мини-боса, сред които са добре познатите King Leoric и Tyrael, също както трима от генералите на Azmodan (общо са 7, представяйки седемте смъртни гряха). В Акт 4 също знаем, че ще има епична битка срещу 1000 чудовища. Следват т.нар. "уникални" босове, два от които видяхме в първото видео на Diablo III от 2008-ма година (става въпрос за Siegebreaker Assault Beast и Thousand Pounder). Те ще са свързани с произволни куестове, т.е. на първо преиграване може изобщо да не ги видите и срещата ви с тях ще е базирана на шанс. Накрая имаме т.нар. "супер-уникални", сред които на 100% ще видим познайника ни от Diablo II, Izual (и да, отново в Акт 4).  

Кои местности ще посетим?

Започваме в областта около New Tristram, добре познатото място от протичащата и в момента бета. Акт 2 ще се развива в Borderlands, това са пустинните зони, които започват от северния край на града Caldeum и достигат до областта The Sundred Pass. Оттам нататък ще посетим The Howling Plateau, The Canyon Rim Mines, Alcarnus, The Stinging Winds, The Enclave of Khamsin, The Collapsing Mines и Lut Bahadur. Какво точно ще видим в Акт 3 е въпрос единствено на спекулации, но е на 100% сигурно, че ще се сражаваме сред снежни и заледени локации - може би областта Dreadlands или северните владения на Wizard класа Xiansai? Акт 4 знаем, че ще е по-малък от останалите, а тъй като ордите на Ада са пробили в Рая, вероятно повечето време ще сме в извратена версия на Heaven. По непотвърдена информация, част от Акт 4 ще е ситуирана в The Abyss, това е мястото, от което произлизат т.нар. Greater Evils (3-те Prime Evils - Diablo, Baal, Mephisto и четирите Lesser Evils - Azmodan, Belial, Duriel, Andariel).   

Какво е това същество?

Ще има ли тайно ниво и какво ще е то?

Да. Въпреки че от Blizzard всячески се опитват да заблудят ровичкащите се из файловете на играта, какво точно ще бъде тайното ниво. Според наличната непотвърдена информация, става въпрос за ниво пълно с озверели понита (шега от страна на Blizzard във връзка с реакцията на феновете при обявяването на играта през 2008-ма година, мнозина от които нарекоха Diablo III "прекалено шарен" и откъдето тръгна следващата стъпка - Diablo с понита, дъги, сърчица и прочее), но дали това е истина, как ще се отключва и какво точно ще представлява, ще научим след 15-ти май.

Зареждащият екран на Акт 4

Статии
WWDC 2012: новите MacBook, Siri, iOS 6 и Maps

WWDC 2012: новите MacBook, Siri, iOS 6 и Maps

На ежегодното събитие WWDC (Apple Worldwide Developers Conference) провеждащо се от 11-ти до 15-ти юни в Сан Франциско, Apple представиха нови MacBook Pro лаптопи с Retina Display, ъпдейтнаха...

Сряда, 13 юни 2012, 10:13
Редица дългоочаквани дебюти от света на забавленията - обзор от E3 2012

Редица дългоочаквани дебюти от света на забавленията - обзор от E3 2012

Electronic Entertainment Expo 2012 се проведе между 5-ти и 7-ми юни в изложбения център на Лос Анджелис. 18-тото издание на най-старото изложение посветено на света на игрите прие 45 700 посетители...

Понеделник, 11 юни 2012, 07:27
Първи впечатления от Windows 8 Release Preview

Първи впечатления от Windows 8 Release Preview

Windows 8 Release Preview вече е достъпен за сваляне от всеки, който желае да тества последната публична версия (Build 8400, ако трябва да сме съвсем точни) на новата ОС на Microsoft преди финалната...

Неделя, 3 юни 2012, 13:55
45% от световното население ще ползва Интернет към 2016 г., прогнозира Cisco

45% от световното население ще ползва Интернет към 2016 г., прогнозира Cisco

Най-бързо растящата мобилна потребителска услуга е видеото, а слушането на музика онлайн е най-разпространената домашна Интернет услуга, разкрива още поредният аналитично-прогнозен доклад на мрежовия гигант Cisco.

Петък, 1 юни 2012, 09:34
Страхотни слушалки предоставящи страхотен звук

Страхотни слушалки предоставящи страхотен звук

 През последните няколко години музиканти, като Др. Дре, Шон "Diddy" Комбс, Лейди Гага и Лудакрис, предоставиха творчеството си директно към ушите на феновете със собствени марки слушалки.

Четвъртък, 24 май 2012, 08:40