- ICT Media: IDG.bg, PC World, Computerworld, CIO, CFO, Networkworld, Кариерна зона, Събития
- Бизнес: Капитал, Кариери, Регал, Градът.bg, Одит
- Новини: Дневник, Европа
- Развлечение: Бакхус
- In English: Bulgarian ICT Watch
Lenovo стартира марката Lecoo, ще конкурира Xiaomi в умния дом
Китайската компания Lenovo навлезе на пазара на умна домашна техника, стартирайки нова марка – Lecoo (да не се бърка с производителя на смартфони LeEco). Според наблюдатели основни нейни конкуренти ще бъдат брандовете SmartMi и Mija, които са собственост на Xiaomi.
В момента портфолиото на новата марка е съставено от четири продукта. Първият е маршрутизаторът Lecoo Smart Router S1, осигуряващ достъп до интернет на две честоти със сумарна скорост до 1200 мегабита. Известно е, че разполага с 215 MB RAM и 32 GB вградена памет, както и USB 3.0 порта, към който могат да се свързват устройства за съхранение на данни, с цел достъп до тях по мрежата.
Lecoo Baby Monitor A1 пък е видео бебефон, който може да се монтира на стени и други повърхности. Устройството записва Full HD клипчета, които могат да бъдат качвани в облачни хранилища.
Компанията предлага и два размера камери за видеонаблюдение – Lecoo Smart Camera S1 и R1. Те могат да бъдат управлявани през мобилни устройства, в това число чрез гласови команди. Клипчетата се съхраняват на MicroSD карти.
Засега продуктите с марката Lecoo ще се предлагат само в Китай. В бъдеще обаче може да се появят и в други страни.
/var/www/sites/pcw/view/cache/cache_pr.inc.php